pondělí 24. září 2012

KAPUSTA SMAŽENÁ V TĚSTÍČKU

Na trhu jsem koupil kapustu a rozhodl jsem se, že jí udělám smaženou v těstíčku. A tak jsem milou kapustu nakrájel a dal jsem jí uvařit do poloměkka v osolené vodě.



Mezitím jsem si připravil těstíčko z hladké mouky, vajec a vody. Po předchozím pokusu jsem zjistil, že jedno vejce bohatě postačí a můžeš místo vody použít mléko, ale my mléko nekupujeme, takže proto voda.



 Vychladlou kapustu jsem promíchal s těstíčkem


a začal jsem ji smažit v mém oblíbeném lívanečníku.


Dali jsme si to s vařeným bramborem m.m. a navíc jsem přidal omáčku připravenou ze stejných dílů kečupu a hořčice.


5 komentářů:

  1. Pepane. Jo, moc pěkné, jen bych to vylepšil. :) Brambory bych prohodil na másle s listovou petrželkou a tu omáčku bych udělal spíš s majonézou, Třeba hořčice plnotučná s majonézou, nebo kečupová majonéza. :) A vůbec, taková domácí tatarská omáčka... Už toho nechám, sbíhají se mi sliny, jdu spát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Jardo, s těmi bramborami tomu rozumím, ale přiznám se - byl jsem trochu línej ;-) a omáčka byla z toho co jsem našel v lednici nicméně domácí tatarka je domácí tatarka o tom žádná ;-)

      Vymazat
  2. Hm, tohle musím doma taky vyzkoušet. To bude zase půlka rodiny otrávená, jako když jsem dělal lilek, muhehe.

    OdpovědětVymazat
  3. tak Vařba Jenicha a Kláry se nekonala, ale tento recept na vzdory Jenichovým pochybám chutnal úplně všem ;-)

    OdpovědětVymazat