středa 19. prosince 2012

DUŠENÁ ZELENINA A ŠPALDOVÉ KROUPY

 V poslední době mě hodně oslovili obiloviny. A tak zkouším všechny možné, abych se dopídil k tomu, které z nich jsou nejlepší. Zatím stále vede žito.

Tentokráte jsem si koupil špaldové kroupy. 


Ty jsem dal vařit dle návodu na sáčku – propláchnuté do vařící mírně osolené vody na 20 minut tj. do křupava, do měkka je třeba vařit déle.


Mezitím jsem na oleji orestoval na segmenty nakrájenou cibuli



 a přidal jsem k ní na kostičky nakrájenou kořenovou zeleninu. Po té jsem přidal zmrazené fazolky a kukuřici 



a po chvíli i cuketu na kostky. 



 Jakmile bylo vše prohřáté, zamíchal jsem do toho uvařené kroupy.


V průběhu přípravy jsem vše samozřejmě osolil a opepřil. Samozřejmě další koření, bylinky nebo sojovku dej podle své momentální chuti.


Určitě by bylo dobré to posypat dobrým sýrem, ale ten jsme bohužel neměl :-( .



Žádné komentáře:

Okomentovat