čtvrtek 20. prosince 2012

GNOCCHI SE ŠPENÁTEM A SMETANOU

Protože občas potřebuji uspořit čas při vaření a udělat oběd rychle tak jsem si koupil předpřipravené gnocchi. Volba úpravy padla na špenát a smetanu. Nic dietního ale chuťově výborný.




Dal jsem si vařit vodu na gnocchi a mírně jsem ji osolil. Opláchnul jsem špenát a nechal jsem ho okapat. 


V kastrolu jsem orestoval cibuli nakrájenou na kostičky, 


přidal jsem nasekaný česnek, dal jsem vařit gnocchi – protože mi už voda vřela ;-) – a na cibuli s česnekem jsem 


přidal kupu špenátu. 


 Během chvíle bylo špenátu na dně kastrolu a pustil vodu.
 
  

Přidal jsem k němu smetanu a trochu jsem to provařil. 



To už byli gnocchi uvařené tak jsem je vesele scedil a přidal do omáčky se špenátem. 


 Trochu jsem si je ještě osolil, zamíchal
 

a už jsem plnil misky a posypal jsem to strouhaným parmezánem.



No a to je vše ;-).


2 komentáře:

  1. určite je to chutné...ja ale s domácimi haluškami...:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí halušky jsou výborný, ale s brynzou a nebo se zelím ;-)
      Děkuji za námět na recept :-)

      Vymazat