pondělí 4. března 2013

ZADĚLÁVANÁ KAPUSTA


V sobotu jsme byli na návštěvě u Honzy. Ukázal mi jak má vyzásobenou spíž zeleninou a ovocem což mě příjemně překvapilo. Veliká pochvala pro Honzu.


Na cestu jsme od něj dostali ananas, hlávkový salát a kapustu. Salát jsem udělal klasicky se sladkokyselou zálivkou a půl kapusty jsem udělal k obědu v neděli.



A teď co jsem s ní provedl. Na oleji jsem orestoval na kostky nakrájenou cibuli asi tak dorůžova. 

Mezitím jsem nakrájel kapustu a přidal jsem jí k cibuli. 

Osolil jsem to, opepřil, promíchal a zaprášil hladkou moukou.
Krátce jsem ji orestoval a zalil jsem to vodou. Pak jsem to pomalu provařil, aby mouka nebyla syrová. 

Asi 5 minut před koncem jsem přidal majoránku a utřený česnek.


Dali jsme si k tomu vařené brambory a na ně kousek másla. Bylo to vynikající





2 komentáře:

  1. Poslední dobou myslím na to, že je třeba trochu potýrat rodinu a vytvořit něco z kapusty.
    Na první pokus to bude asi ještě něco s masem, protože po tomhle by mohla přijít hromadná otrava, muhehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozumím, ale ty kapustový placky byli v pohodě ne?

      Vymazat